TEKNOROT je največji proizvajalec avtodelov za krmiljenje, vzmetenje in blaženje v Evropi. Ustanovljeno je bilo 1992 v Turčiji in ima danes več kot 1500 zaposlenih, njihovi proizvodni prostori pa se raztezajo na kar 45.000 kvadratnih metrih površin. Zaradi visokih zahtev trga po inovativnih rešitvah, teče proizvodnja od 2008 po najvišjih tehnoloških proizvodnih standardih in se ponaša z visoko tehnološkimi sistemi kakovosti , tehnološko dovršenimi metodami proizvodnje in novim pristopom do vodenja.
Glavni cilj Teknorota je popolno zadovoljstvo kupca in brezhiben sistem vodenja, zaradi česar podjetje vedno bolj pridobiva na prepoznavnosti in dobrem imenu, predvsem v Evropi, kamor prodajo kar 90 % svojih izdelkov.
Teknorot je vodilno podjetje v svojem sektorju, saj vključuje številne proizvodne dejavnosti, kot so:
- Izdelava orodij,
- Kovanje,
- Površinska obdelava,
- Proizvodnja pločevine,
- kataforezno premazovanje (cataphoresis coating).
Na voljo imajo visokotehnološki park strojev za raziskave in razvoj, zato lahko zagotavljajo kakovost na vseh nivojih. Ker na prvem mestu poskrbijo za zadovoljstvo svojih zaposlenih, so njihovi rezultati iz leta v leto boljši, Teknorot pa je tako sprejel slogan »vedno naprej« (»always ahead«). Raziskovalni in razvojni center Teknorota je v 2011 prejelo tudi certifikat kakovosti.
Razvojni cilji podjetja Teknorot
Izboljševanje procesov proizvodnje je eden ključih razvojnih ciljev podjetja Teknorot. Želijo si izdelovati avtodele, ki preprečujejo morebitne okvare in uspešno prestajajo teste kakovosti, hkrati pa celoten proces izdelave usmerjajo tako, da zaposleni delajo skupaj v kakovostnem okolju, ki daje prednost zdravju in varnosti pri delu.
Drugi razvojni cilj je avtomatizacija procesov v proizvodnji – ta predvsem vpliva na zmanjšanje stroškov proizvodnje in poveča dobičkonosnost na trgu, kar je velika konkurenčna prednost. Z lastnimi predlogi in inovacijami so že uspeli avtomatizirati določen del procesov, ki jih konkurenčna podjetja še niso, zato so si ustvarili določeno prednost pred njimi.
Naslednji razvojni cilj je izboljšanje posameznih avtodelov, ki imajo dodano vrednost v primerjavi z originalnim avtodelom. V sodelovanju z TPE (Turkish Patent Enstitute)so uspeli patentirati večje število predelanih avtodelov, ki nudijo nekaj več, kot originalni avtodeli, zato kupci raje posežejo po njih.
V enem tednu v povprečju odpošljejo več kot 2000 palet, ki jih natovorijo na 4 rampah, namenjene pa so v 50 držav sveta na vseh 5 celinah, največ pa jih konča v Evropi.