Pogosta vprašanja
Smer gledamo tako, kot da bi sedeli v avtu. Npr.: levi blatnik je voznikov blatnik, desni pa sovoznikov.
Sam izbor izdelkov si lahko ogledate že na uvodni strani. Ločeni so na 8 glavnih rubrik: svetila, ogledala, karoserija, stekla, hladilni sistemi, motor, podvozje/pogon ter nazadnje dodatna oprema. Pod vsako glavno rubriko sledi vrsta kategorij, za katero se lahko odločite.
Svetujemo vam, da uporabite naš selektor vozil. Deluje tako, da preprosto označite vašo znamko, model ter letnik vozila in že lahko brskate po spletni trgovini. Izpisali se vam bodo samo artikli, ki ustrezajo kriterijem vašega vozila.
Pomagate si lahko tudi z iskalnikom, in sicer tako, da prvo označite kaj iščete (glavne rubrike) ter zatem pripišete željeni izdelek: "npr žaromet, odbijač", ter potem znamko in model. Sam iskalnik je tako prilagojen, da vam bo sproti pregledoval možnost obstoja artikla.
Žal osebnih prevzemov ter vračil ne ponujamo.
V silux.si se osredotočamo na spletno prodajo in jo priporočamo tudi našim kupcem.
Med samo obdelavo vaših spletnih naročil se določajo naslednji statusi:
- Čaka na potrditev nakupa. Tukaj potrebujemo vašo potrditev da ste nakup zares opravili. Na vaš e-mail naslov smo odposlali potrditveni link, na katerega morate klikniti. Gre se za primer, ko nakup opravljate prvič brez registracije skozi proces nakupovanja (košarico), in za to potrebujemo potrditev da se to gre za pravo osebo.
- Naročeno. Artikli so naročeni pri dobavitelju oziroma so na zalogi. Kmalu lahko pričakujete da bodo tudi odposlani (glejte dobavne roke)
- Poslano/Zaključeno. Artikli so bili odposlani na vaš naslov. Pričakujete jih lahko v roku 1 delovnega dne.
- Preklicano. Vaše naročilo je bil preklicano z naše (pomanjkanje zaloge) ali vaše strani.
Paket preprosto položite nazaj v originalno škatlo, ustrezno zavarujte in zapakirajte skupaj z obrazcem za vračilo na naslednji naslov: SUBAN D.O.O., Kazarje 3, 6230 Postojna. Na računu je potrebno še označiti, ali želite zamenjavo artikla, ali povračilo kupnine na vaš TRR. S pripisom vašega TRR, bo denar pri vas v nekaj dneh od prejetja paketa.
Izpolnite obrazec ter priložite/natisnite. Artikel se potem lahko vrne in pošlje nazaj na naš naslov Kazarje 3, 6240 Postojna in poslali vam bomo novega.
Prosimo vas, da pri prejemu pošiljke pregledate če je paket mogoče vidno poškodovan. Takrat se prvo obrnite na kurirja kateri vam je pošiljko predal, ter zatem obvestite tudi nas. V primeru da je vsebina paketa poškodovana, vas prosimo da poškodovan artikel slikate ter nam pošljete na naš e-naslov podpora@silux.si, najkasneje v roku 72 ur od prevzema. Artikel vam bomo zamenjali v najkrajšem možnem času, brez dodatnih stroškov.
Vsi dobavni roki so informativni* in se izpišejo na samem izdelku. Primer:
Za točnejši dobavni rok nas lahko pokličete na 05 364 66 17.
*Možni so izredni primeri, ko blago ne bo dobavljivo v določenem predpisanem roku, takrat bo kupec o tem tudi obveščen. Vsi dobavni roki veljajo za delovne dni, sobote in nedelje ter prazniki ne štejejo. Podjetje Suban d.o.o. ne prevzema nikakršne odgovornosti za zamude dobaviteljev/prevoznikov, zamude dostavni služb (DPD, Pošta Slovenije), tehnične napake (nepravilno vodena zaloga v našem skladišču ali skladišču dobavitelja), višje sile...
Pozabljene geslo lahko zahtevate tukaj, potrebujete le vaš e-mail naslov, ki ste ga uporabili ob registraciji. Na vaš e-mail naslov boste prejeli podatke za resetiranje gesla. Za tem si lahko skreirate novo geslo.
Vsak nov uporabnik za registracijo potrebuje e-mail naslov., na katerega vam potem pošljemo aktivacijsko kodo. Po sami potrditvi kode, lahko vpišete vaše podatke za dostavo/plačilo.Vsi vaši podatki morajo biti pravilni, drugače lahko pride do težav pri dostavljanju paketa in pri pošiljanju pozabljenega gesla. V primeru da ne dobite pošte z aktivacijsko kodo, prvo preglejte če jo imate mogoče med >vsiljeno pošto< (spam pošto). Če je tudi tam ni, nas prosim pokličite na 05 3646 617.
Večina artiklov ima v samih lastnostih opisano kvalitetno črko, katera pomeni razred same kvalitete.
Razredi kvalitete se delijo na:
- O - Originalni del (OE), ki je del originalne opreme, distribuiran prek proizvajalca oziroma avtoriziranega uvoznika vozila. (za namestitev/vgradnjo ni potrebna nobena modifikacija oz. prilagajanja samega izdelka)
- Q - Originalni del (OEM/OES), ki je proizveden pri proizvajalcu originalnih delov, ki so namenjeni za proizvodno linijo vozil. (za namestitev/vgradnjo ni potrebna nobena modifikacija oz. prilagajanja samega izdelka)
- PC - Nadomestni del, ki je po kvaliteti enak kvaliteti tistih komponent, ki jih uporabljajo pri proizvodnji vozil. Ti deli imajo dodatne certifikate kvalitete, ki jih izdajajo slednje institucije: Centro Zaragoza, Thatcham ali pa TÜV Rheinland. (za namestitev/vgradnjo ni potrebna nobena modifikacija oz. prilagajanja samega izdelka)
- PJ - Nadomestni del kvalitete, ki je enaka kvaliteti komponent, uporabljenih v proizvodnji liniji vozil. Del je posebej priporočen iz strani dobavitelja (distributerja). (za namestitev/vgradnjo ni potrebna nobena modifikacija oz. prilagajanj samega izdelka)
- P - Nadomestni del kvalitete, ki je enake kvalitete kot komponente, ki jih uporabljajo v proizvodnji liniji. (za namestitev/vgradnjo izdelka je včasih potrebna majhna modifikacija oz. prilagajanje samega izdelka)
- ZJ - Poprodajni del visoke kvalitete. (za namestitev/vgradnjo je potrebna modifikacija oz. prilagajanja samega izdelka)
- Z - Preostali poprodajni deli. (za namestitev/vgradnjo je potrebna dodatna modifikacija oz. prilagajanje samega izdelka)
Primer:
V primeru plačila po povzetju plačate znesek z gotovino direktno GLS kurirju (možnost imate plačila tudi s kartico). Če ste izbrali plačilo po predračunu/plačilo preko PayPal-a ali s kartico, Vam kurir dostavi paket brez odkupnine.
Stroški pošiljanja so obrazloženi na strani Cenik dostave.
Ob pregledu naročila vam avtomatsko pošljemo predračun na vaš poštni naslov.